Pagina's

03-01-2012

Wenig tijd…….II

Achter het huis wat ik gekocht had, was geen plaats om mijn trike overdekt te stallen. Hij stond buiten, wel onder een zeil maar, omdat de fiets van zo'n belabberde kwaliteit is een onhoudbare situatie. Hier moest ik verandering in brengen, zo gauw de winter voorbij was. Er stond een heg van een 5 tot 6 meter hoog, die heg moest weg, op die plek moest een huisje komen. Met veel goede moed begon ik in het voorjaar aan de klus, met een paar goede vrienden, wist ik de heg weg te halen, die er al 30 jaar stond. Het huisje staat in een helling en een vriend van mij kwam op het idee om er nog een vlonder voor het huisje te maken en dat heb ik dan ook nog gemaakt. Ondertussen heb ik ook een scootmobiel, zodat ik niet meer helemaal afhankelijk ben van de trike en dat geeft rust. Maar wat service betreft is er nog een bedrijf dat nog slechter is al HPVelotechniek en dat is Ligtvoet in Heerlen, maar daar schrijf ik een andere keer over. Hier staan enkele foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten